סיבות לא להתבייש בעת שימוש בקופונים

סיבות לא להתבייש בעת שימוש בקופונים

אם אתה חושש ששימוש בקופונים יגדיר אותך כזול, יראה אותך מסכן, יגרום לקופאים ללעג, או שאתה חושב שאתה "מעל" באמצעות קופונים, ואז בדוק מדוע זה יכול להיות הזמן לחשוב מחדש על עמדתך.

 

תוכלו לחסוך כסף באמצעות קופונים

במקום לחשוב על קופון כעל נייר לפח, או על קוד טקסט למחיקה, התחל לחשוב עליו כעל כסף אמיתי. האם היית זורק בכוונה שטר של עשרה דולר? תמשיך ללכת אם חמש נשמטת מכיסך? מי שאחראי כלכלית יענה לא לזריקת כסף.

 

בין אם תחסוך דולר בדאודורנט, 20 אחוז בחנות הקמעונאית המועדפת עליך, או אם תקבל קינוח חינם בזמן האוכל, תוכל לחסוך כסף באמצעות קופונים לדברים שכבר תכננת לקנות.

 

חברות רוצות שתשתמש בקופונים שלהן

יש אנשים שמאמינים שהחברות המנפיקות קופונים לא באמת רוצים שצרכנים משתמשים בהם, אבל זה לא בסדר. הם מקווים שנשתמש בהם! הנה הסיבה.

 

הרבה מחשבה ותכנון נמשכים לפני שחברה או יצרן מחלק קופון. המטרה היא למשוך לקוחות לעסק או למוצר שלהם. הם רוצים שהצרכנים ישתמשו בתלושים, או שזה יהפוך לתוכנית שיווקית לא מוצלחת.

 

כאשר קמפיין קופונים זוכה להצלחה, חברות נוטות יותר להציע קופונים בעתיד, וככל שיותר קופונים שמחולקים משמעותם חיסכון רב יותר עבור הקונים. זהו מצב win-win.

 

ניתן לראות לדוגמא את חברת KSP אשר חילקה הנחות.

קוד קופון KSP הפך להצלחה גדולה ואנשים קנו המון.

 

מוצרים ושירותים במחיר מופקע

אנחנו תמיד שומעים בחדשות מדוע המחירים עולים. בצורת בברזיל הייתה הסיבה לכך שמחירי הקפה עלו. מחירי הבקר והבשר חזיר ממריאים בגלל בצורת ומחלות. כשמחירי הדלק עולים, המחירים על הכל עולים, כולל ביגוד, קוסמטיקה ומוצרי נייר.

 

אך האם שמת לב שלעתים נדירות אנו רואים שאף אחד מהמחירים יורד חזרה עם סיום הבצורת או כאשר מחירי הנפט יורדים? אם המחירים אכן יורדים, זה בדרך כלל בגלל שהמוצר הצטמצם.

 

על פי נתוני משרד החקלאות האמריקני, מחיר הבשר חזיר עלה ב -10% בשנת 2014 ועוד 5% בשנת 2015. מחירי הבקר הגיעו לשיאים, עם עליות של 11 עד 12% בשנת 2014 ועלייה נוספת של 5% בשנת 2015.

 

כמה אנשים קיבלו העלאה של 17 אחוזים כדי לפצות על העלאות מחירים? וגם אם יש כאלה שעשו זאת, זה היה כדי שיוכלו להתקדם כלכלית ולא רק לכסות את עלות בשר ההמבורגר או נייר טואלט.

 

בואו נתמודד עם העובדות. הכל יקר יותר מבעבר וזה לא צפוי להשתנות. באמצעות קופונים, הקונים יכולים לקזז את העלייה במחירים. האם זה משהו שצריך להתבייש בו?

 

קופונים לנייד הם מהירים וטכנולוגיים

קופונים ניידים ואפליקציות קניות גדלו במהירות לפופולריות משום שהם מהירים טכנולוגית, חכמה ומתמצאת, בהשוואה לקופונים מנייר.

 

ברוב החנויות הלאומיות יש כעת אפליקציות שתוכלו להוריד, או שתוכלו לבחור בין האפליקציות הפופולריות לחיסכון בכסף כמו קופון שרפה או Cellfire אשר יקפיצו קופונים על בסיס המיקום שלכם.

 

ברוב החנויות, המסעדות והמלונות, ניתן לסרוק את הקופונים ישירות מהטלפונים הניידים בעת תשלום החשבון. זה הופך את התהליך לדיסקרטי ומהיר.

 

למעשה, זה כמעט נחשב טיפשי שלא להשתמש בקופונים ניידים בקרב "דור ה- C" (קבוצת גיל 18-30) שנמצאים "מעל" נבוכים מכך שהם שולפים את הטלפונים הניידים שלהם כדי לחסוך כסף. ואם אתה רוצה לגלות מה הקופון המועדף עליהם או האפליקציה החוסכת כסף, פשוט שאל. הם יותר ישמחו לתת לך את המידע והדגמה.

 

ניתן לקרוא עוד באתר הקופונים הגדול.

כתיבת תגובה